Условия обмена или возврата товара

Замовляючи товар в нашому інтернет магазині, Ви погоджуєтеся з умовами нашої роботи по гарантії і заміні.

Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог чинного законодавства України.

ЗАКОН України "Про захист прав споживачів" Товар, можливо, повернути або обміняти протягом 14 днів з дня набуття ( товарний чек, або товарно-транспортна накладна) за умови, що даний товар не був у експлуатації. В термін 14 днів запчастина повинна бути встановлена ​​на устаткування представником сервісної організації, що має дозвільну документацію на проведення робіт з газовикористовуючим обладнанням підвищеної небезпеки (ліцензія, дозвіл, дійсне посвідчення).

Зустрічається помилкове уявлення про умови повернення товару. Деякі покупці, купуючи деталі до котла думають - встановлю, раптом запрацює ... А якщо не допоможе - поверну назад. Доведеться роз'яснити деякі хибні уявлення - "встановлю, спробую" - це вже експлуатація, навіть якщо устаткування не відновило роботу, внаслідок неправильної діагностики. Тому, товари, що побували в експлуатації, поверненню і обміну не підлягають, згідно з нашим українським законодавством.

Повернення, якщо не підійшло.

Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). Для замовлення на сайті компанії ми намагаємося дати з нашої точки зору максимально можливу інформацію про товар в описі і на фото реалізованої продукції. Замовляючи товар через корзину, Ви підтверджуєте, що ознайомлені з описом і призначенням даної продукції, а також приймаєте умови гарантії 6 місяців і умови повернення описані в цьому розділі. Замовляючи запчастини за телефонами вказаними на сайті, Ви надаєте максимальну довіру наших менеджерів, тим самим довіряється вибір представнику, який не має доступу до Вашого обладнання, а таку довіру змушує його робити підбір майже "наосліп" з можливо неправильним уявленням про комплектації. Як то кажуть краще раз побачити, ніж сто разів почути. Роблячи висновок з цієї приказки, настійно рекомендуємо робити замовлення самостійно через корзину сайту. Замовляючи на сайті товар, на Вашій електронній пошті збережеться бланк замовлення з зображенням товару, і в разі отримання не ту продукту легко можна довести свою правоту. При надходженні замовлення через корзину сайту kotel.kr.ua компанія зробить знижку в 3% від вартості, щоб компенсувати витрачений Вами час на заповнення анкети.

Зворотній доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Претензії по комплектації і цілісності (наявність пошкоджень) на товар не приймаються при огляді товару за межами відділення перевізника.

Ніякі витрати пов'язані з пересилкою або переказом грошей компанія не несе, а також Ваші витрати на доставку і проїзд компенсовані НЕ будуть!

Навіть якщо придбаний Вами товар не підходить, а замовлення Ви робили по телефону, і вважаєте, винним у цій ситуації нашого менеджера не розраховуйте на компенсацію транспортних витрат. Наприклад, купуючи товар в супермаркеті, і повертаючи його за непотрібністю, хіба будете вимагати повернення грошей за проїзд до магазину або вимагати від них, щоб самі забрали товар, який Вам не підійшов?

Гарантія на запасну частину.

Гарантія на запасну частину поширюється на протязі 6-ти місяців з моменту її отримання замовником, за умови дотримання , під час експлуатації, діючих СНиП та ДБН; при наявності заземлення і стабілізуючого пристрою на подачі електроживлення, при наявності очищувальних і зм'якшувати (при наявності жорсткої води) фільтрів. При поверненні запасної частини вона підлягає діагностуванню, і в разі виявлення несправності, пов'язаної з браком при виготовленні заводом, підлягає заміні на нову. Ремонт, заміна або діагностика здійснюється протягом 10 робочих днів з моменту отримання продавцем несправної запчастини. При поверненні в комплекті з запасною частиною повинна бути:

  • копія Акту обстеження обладнання, з зазначеними несправностями та копія Акту установки запчастини
  • чек про покупку або товарно-транспортна накладна
  • гарантійний талон

Гарантійна заміна запчастин.

У разі виявлення гарантійного випадку обмін буде виконано за умови повної комплектації товару та відсутності механічних пошкоджень. Гарантійна заміна не поширюється на пошкоджені комплектуючі з порушеннями умов експлуатації та з ознаками внутрішнього втручання у конструкцію товару. Усі доставки товару, що підлягає гарантійній заміні, оплачує покупець.


Товари, що повертаються, необхідно відправляти за наступною адресою:
Місто: Кропивницький
Склад Нової Пошти: №17
ПІБ одержувача: Саміщенко Олександр Миколайович
Телефон одержувача: 099 760-09-90
text_st
Немає в наявності